teisipäev, aprill 05, 2005

Lõhnad

Pea nädal aega on mind vaevanud tugev nohu ja seetõttu ei tunne ma juba mitu päeva ka lõhnu, mis mind ümbritsevad. Kurb, sest kindlasti on õues praegu mõnus kevade lõhn.

Erandiks lõhna mittetajumisel oli eile päeval trollis sõites, kui tundsin mingit ebameeldivat lõhna ja ausaltöeldes oli mul siis küll hea meel, et mu lõhnataju on praegu peaaegu null. Kui mina oma kinnise ninaga seda lõhna tundsin, siis mida pidid need tegema, kelle lõhnataju oli normaalne.

Ja üldse, ma ei saa aru, miks osad inimesed suudavad nii koledasti haiseda. Kas tõesit seep ja vesi on Eesti Vabariigis nii kallis? Selleks, et mitte haiseda ei ole vaja kalleid parfüüme või kes teab veel mida. Igal inimesel on oma lõhn ja see lõhn ei haise ega häiri teisi. Sama on ka riietega.
Omaette teema on muidugi liigne parfüümi kasutamine, sest teatud rahvusest kodanikud armastavad mingit eriliselt rõveda lõhnaga parfüümi meeletus koguses kasutada.

NB! Tunnen kaasa rasedatele, kelle lõhnataju pidavat pea kõik 9 kuud vägagi tundlik olema ja eriti neile rasedatele, kes on sunnitud kasutama ühistransporti.

Kommentaare ei ole: