reede, aprill 08, 2005

Eile

Eile jäi mul järjekordselt veepall vahele, kuid seekord ei olnud põhjuseks õppimine või tervis, vaid käisin Jahu3-s pakkimist õppimas. Õpetajaid oli mul kolm inimest korraga ja L jälgis ka asja kõrvalt.

Algul tundub pakkimine olevat päris keeruline, kuid kui oled korra ise proovinud, siis on asi juba kõrvalt vaadates loogisem ja lihtsam. Pakkimise juures oli kõige kergem esimene osa, kus tuleb tropid korda saada ja kõige nõmedam oli eelviimane osa (ranitsa klappide sulgemine). Sikutamisest tulitas käsi terve õhtu ja täna hommikulgi on veidi veel kerget valu tunda. Päris ise ma seda ei saanudki lõplikult kinni, vaid tugevad õpetajad aitasid asja lõpuni viia.

Pakkimine nüüd selle ühe korraga selgeks ei saanud ja kõik meelde ei jäänud, kuid eks harjutamine teeb meistriks:-) Vähemalt olen algust teinud asjaga ja ei pea enam suvel ootama, millal keegi varju ära pakib, et ma hüppama saaks.

Kommentaare ei ole: