neljapäev, detsember 10, 2009

XL-i tulemused

Mäletate, kirjutasin siin, et oli üks meelejääv õhtu.
Vot käisime siis Vx-iga XL Studios. Tema pildistas, ma üritasin olla ilus :-)
Mõned näidised nüüd siis esmaesitluses ..






Hetkel on mul kaks lemmikut - see viimane ja teist ma ülesse ei pane, sest see ei kannata kõigi kriitikat.
Lisaks on veel pilte, mida Vx töötleb veidi ja siis saab näha ka neid, kui oleme tulemusega mõlemad rahul. Need töötlusel olevad pildid on nö eri-katseprojekt.

4 kommentaari:

Heidi ütles ...

Viimane pilt on lõpp lahe. See stiil sobib sulle:)

Kata ütles ...

Sa oled siin nende tumedate silmadega niiii võõra näoga. Ja meenutad veidi Gyrcelea Ithakat :)

Maris ütles ...

No Sa kohe oskad piltide peal olla. Väga ilusad!
Mul on väidetavalt varbad ka pinges kui mind pildistatakse :p

Pirts ütles ...

Jaa, nii teine nägu kohe. Ilus :)
Ja minu meelest nats nagu aasiapärane isegi.