esmaspäev, oktoober 19, 2009

Elu õpetab

Viimased 2 kuud on toonud rohkelt rõõmu ja ka rohkelt kurbust, on olnud nii halbu kui häid üllatusi. Võib vist kujundlikult öelda, ühel päeval sain peksa ja teisel päeval kiita. Seda nii inimeste poolt kui ka oma tervise osas. Ma ei olnud kordagi vihane, pigem meeletult kurb ja sügavalt asjade üle järgi mõtlev. Äkki aga ei peaks nii palju mõtlema ja peaks hoopis sõitma kõigest üle nii nagu osad seda teevad. Huvitav, milline elu oleks siis - pidev tants ja trall.
Ma tean, et kõik asjad juhtuvad meiega põhjusel, et me õpiks sellest. Õpiks paremini tundma iseennast ja meid ümbritsevat. Tean, et osadele on lubatud rohkem, kui teistele ja osadel tulevad asjad lihtsamalt välja, samas kui teised pingutavad meeletult. Vahel oleks vahva saada teine mina kõrvale ja näha iseenda elu kõrvalt ja võrrelda seda kõigi teiste omaga. Tihti ju tundub teiste elu lihtsam, kui enda oma. Samas ei pruugi see üldse nii olla, sest me ei tea, mis tegelikult toimub teiste elus. Igatahes, õppimist ja avastamisi on olnud küllaga.
Üks meeldejääv õhtu oli eelmine nädal XL-is ja eks näis, mis sellest edasi saab. Ootan väga, mis välja tuli ja siis otsustan edasi, kas alustan nö uue hobiga või jääb see lihtsalt heaks kogemuseks. Kui läks hästi ja mulle meeldib tulemus, siis panen mõne ka siia autori nõusolekul ülesse.

3 kommentaari:

Pirts ütles ...

Ooo, ma tean selles üritusest. Võimalusel tahaks kah killukest sest tulemusest näha.
Aga mis puutub elusse kui sellesse, eks kõigil on selliseid perioode, kus juurdled mõndade asjade üle rohkem, kui muidu. Ja kord tundub jälle kõik nii keeruline või vastupidi nii lihtne. Aga eks see on ka üks põnev osa olemasolemisest :) Peaasi, et ise pead vajalikuks pingutada, seal kus võib-olla tundub, et teistel see nii lihtsalt tuleb. Kui ise lõpuks rahul oled, siis see oligi seda väärt. Tuli küll vist segane värk praegu.

Kristi ütles ...

Täiesti nõus sinuga Pirts. Ja kui tulemus üritusest on mu meelest hea, siis ikka näitan. Autori seisukohta ma juba olen kuulnud :-)

kertutibu ütles ...

njah...pideva tantsu ja trallitamise hoos on möödunud minu suvi. Algas Parasummeriga ja kuni septembri keskpaigani välja. Oli küll lahe ja elasid täiel rinnal, aga usu või mitte peale seda olin ise täielikult "läbi põlenus". Vägisi tegin sellele suvele lõpu peale, kuna olin väsinud. Siiani annab tunda tegemata tööde näol. Ja nagu öeldakse: seal kus "mind" ei ole on alati rohi rihelisem ja taevas sinisem, üldse tundub kõik palju parem...