neljapäev, august 30, 2007

Köök paigas

Tellisime pasasummeri ajal K-Konstruktorist köögimööbli (ilma tehnikata) ja lubati, et augusti lõpuks septembri alguseks saab valmis. Eelmine nädal teatati, et on valmis ja nad tuleksid paigaldama. Me siis kiiruga ostsime tehnika kööki, kuigi ega see pole kergete killast otsimine-ostmine. Teenindus K-Konstruktoris algusest lõpuni 5+.
Autojuht, kes mööbli ära tõi, helistas eelmine õhtu ja tuletas meelde, et ta tuleb. Paigaldajad olid eile hommikul pool tundi varem kohal ja pidid nati meie järgi ootama, sest ma olin parasjagu tegemas köögivalamu ostu Espakis. Paigaldajad olid sõbralikud, tublid ja hoolsad töömehed, kes koristasid iga natukese aja tagant enda järel ja tegid üldse väga korralikku tööd.
Täna hommikul kohvi köögis keetes tundsin, et köök ja selle sisustus on mulle ikka üks olulistest asjadest ja ma naudin köögis toimetamist.
Pildi panen köögist ehk hiljem või kui ei pane ja huvi on, tulge ise vaatama.

2 kommentaari:

Maris ütles ...

Mul tundub, et Parasummerist on saanud Pasasummer?!:) loodetavasti oli see väike näpukas.

Kristi ütles ...

No selle aasta Parasummerit võib nimetada ka Pasasummeriks:-)