kolmapäev, veebruar 20, 2008

I feel good

Tükk aega pole ma võtnud aega iseendale ja nüüd eilsest hakkasin jälle grossingus käima. Uskumatu, kui hea väsinud tunne oli pärast trenni. Rahvast oli kohal vähe ja siis sain ma kõlkuda kummidel nii palju kui jaksu oli. Salto ette ja taha, pea alaspidi lendamine ja uutele lihtsamate asjade ettenäitamine. Tuharad ja vöökoht oli täiesti ära unustanud kummid, kuid see ei heidutanud.
Pärast trenni arvas treener, et ma kargasin nii palju, et äkki nad ei näe mind nüüd jälle pikka aega. Aga ei, ma olen järgmine trenn kindlasti seal tagasi, sest nii palju on vaja meelde tuletada ja juurde õppida.
NB! Jane treenerid tervitavad sind ja soovivad palju õnne.

2 kommentaari:

Jane ütles ...

super äge värk ju!
Ma just olen viimased päevad mõelnud sellele, et huvitav kas käid veel seal. Tahaks ikka märtsis proovida juba :))

Kristi ütles ...

tule jah, siis on lõbusam. ega need teised vanad olijad on sama jutukad kui enne :p