teisipäev, veebruar 19, 2008

Enese harimine

Mõni ütleb vist, et ma olen hulluks läinud, sest viimase kuu jooksul olen kõvasti muutnud toitumisharjumusi ja eilsest alates käin ka homöopaatia algkursustel Tallinna Rahvaülikoolis. Vaatame, kas alternatiivmeditsiin (homöopaatia, refleksoloogia) ja toitumine suudavad lahendada mu probleemi või peab tõesti kasutama tavameditsiini ravimit, millel on väga jubedad kõrvalmõjud. Homöopaatia ravimeid muidugi omal käel ei võta, vaid oma õpetaja juhendamise järgi. Kursus on lihtsalt enese harimiseks.
Toitumises olen jätnud kõrvale kõik rafineeritud toidu (valge jahu, valge suhkur, valge riis jmt), kartuli, viinamarjad ja õunad ning tulemuseks on see, et mul pole enam olnud kõhuvalusid, mis enne hooti mind kimbutasid.

6 kommentaari:

tohlakas ütles ...

Homoöpaatia võidukäik pärineb ajast, kui tavameditsiin ravis haigusi aadrilaskmise ja elavhõbedaga. Sellisel juhul oli mittemidagitegemine täiesti õigustatud ja andis paremaid tulemusi. Ehk siis mürkide lahjendamist selle tasemeni, kus neil nagunii mingit mõju polnud. Kui vaadata neid lahjendusastmeid, mida praegu pakutakse "ravimitena" siis tuleks üks molekul mürki lahjendada vees, mille kogus on sama suur, kui Jupiteri orbiit ümber päikese korrutatuna sajaga. Ehk siis üldjuhull on tegemist puhta vee ja platseeboefektiga. Aga kõik mida sa sellest rämpsteadusest vajad on saadav sellel lingil - http://www.skepdic.com/homeo.html

Kristi ütles ...

Skeptikuid leidub alati ja ma ei nimetaks seda rämpsteaduseks. Muide Briti kuningakoda kasutab tänapäevalgi ainult homöopaat-arste ja homöopaatia kasutamine on viimased kümned aastad jõudsalt kasvanud ja seda just põhjusel, et tavameditsiini rohud tekitavad inimestele palju kõrvalmõjusid, kuid homöopaatia preparaadid seda ei tee. miks lahjendusastmed nii suured on, on pikk jutt ja ma tõesti ei viitsi seda siia kirjutada. keda huvitab, loeb ise.

Anonüümne ütles ...

Kui mõned aastad tagasi koolis käisin, siis võtsime kogu kursusega valikaineks just nimelt homöopaatia. Väga huvitav oli. Terad teradeks, kuid seal on palju muudki. Kõige armsam oli siiski Ülle Liivamäe soovitus naistele sünnitusjärgse juuste väljalangemise vastu. Nimelt peab mees oma naist pärast sünnitust kallistama ja teda siiralt kiitma :)!
Pooldan väga loodusravimeid, kuid paljudes olukordades läheb siiski vaja ka meditsiini. Või siis kasutada mõlemat korraga?
Igatahes oled hakanud tegelema väga huvitava asjaga.
Ruth

tohlakas ütles ...

Vastaks tsitaadiga sellelt lingilt -
Even though homeopathic remedies are ineffective, homeopathy itself is very effective or it wouldn't have lasted and grown for the past 200 years. It is very popular in Europe, especially among the royal family of Britain.
Aga eks igaühe vabadus ole kasutada ja uskuda just sellist soolapuhumist mida soovitakse. Samas pole nad ka oma 200 aastase eksisteerimise jooksul suutnud teaduslikult kontrollitavat tulemus anda. Miks lahjendusasted on nii suured? Seda ma tean väga hästi nende selgituste järgi. Kahjuks on tegemist tüüpilise BS jutuga mida jällegi pole suudetud mitte kuidagi tõestada. Nagu ma juba ütlesin nendel preparaatidel pole ei mõju, ega kõrvalmõju. Niiet kõrvalmõju suhtes su jutt pädeb. :)

Parasiil ütles ...

Paneks oma kogemuse siia juurde. Kas homöst või refleksoloogiast kuid minu psoriaas on muutunud märgatavalt kergemaks. Platseeboefekti ei saa ka välistada muidugi. Samas ma ei usu, et kaasaja meditsiin on oma arengu lõpus. Ehe näide on füüsika, mis oma arengus on juba alkeemia ja müstika piiril ja kui tahad midagi edasi uurida, siis pead olema ikka täitsa open minded juba.

Anonüümne ütles ...

http://www.postimees.ee/280208/esileht/siseuudised/314514.php