kolmapäev, november 22, 2006

Puhkama

Käes on kaua oodatud aeg - puhkus 16 päeva. Kõik tööasjad lõpetatud, vajalikud viimased tegemised said eile tehtud ja läks kiiremini ja valutumalt, kui ma oleks arvanud. Ja no tegelt oli eile õhtul lõbus, aitas hoida eemal reisimõtetest, ning mulle sai selgeks, et kassid tahavad ikka käia omapäi.

Puhkuse teekond on järgmine:
22. november kell 18.10-18.45 Tallinn Copenhagen (Boeing 737-500) ja edasi kell 22.45-15.25 Copenhagen Bankok (Airbus Industrie A340-300). Muide ma sõidan esimest korda airbus´iga ja mul ei ole hetkel ettekujutust, mihuke see lennuk on või kas sellega sõites on kuidagi teine tunne.
23. november kuni u 26. november oleme Bankokis, siis Samuile ja sealt 5 tundi laeva ja bussisõitu ning olemegi Phuketis 28. november. Soe päike, liiv, vesi, värsked puuviljad jne - mmmmmm tõeliselt mõnus. Suursündmuseks saab siis sukeldumiskursused ja sukeldumine. Eks näis, kas mulle meeldib rohkem kõrgus või sügavus.
08. detsember Phuket - Bankok - Copenhagen - Tallinn. Kodumaa pinnale peaks meie jalad jõudma 09. detsember u kell 14.00.

Reisikaaslasi on meil 10.

Loodan, et tagasi jõudes on meil rohkelt häid elamusi, oleme pruunid ja õnnelikemast õnnelikumad. Reisielamustest üritan tagasi jõudes siia kirjutada.

Kommentaare ei ole: