kolmapäev, november 08, 2006

Kiidusõnad

Vaatan ja võrdlen ikka aegajalt (tite)mammasid endaümber ning minu suured kiidusõnad lähevad kõigile ELAKI noortele emadele. Teie tegemiste, toimetamiste ja suhtumist vaadates "silm ja närv puhkab". Teie kohta ei saa öelda tüüpilised titemammad või kanaemad, vaid te olete emad, kes suhtuvad lapsesse kui inimesesse ja olen kindel, et teie lapsed on seetõttu võimekamad, kui kanaemade lapsed. Kanaematsemine on nõme ja lisaks muudab see ümbritsevate inimeste (töökaaslased ja sõbrad) asjaajamised raskemaks ja keerulisemaks. Ma loodan, et ma pole tulevikus kanaema või titemamma ning luban kõigil teha mulle kohe märkuse, kui hakkan kalduma sinna poole.
NB! Esiteks palun juba ette vabandust, kui solvasin kedagi, kuid see ei olnud sihipärane. Teiseks ennetan teie tekkida võivat küsimust ja ütlen, et ma ei oota beebit.

Kommentaare ei ole: