esmaspäev, november 06, 2006

Lihtsalt nii lähebki

Vahepeal on olnud nii hääd, kui halba. Õnneks hea kaalub üle halva. Kõige halvem ja kurvem on see, et minu tädiks saamine lükkub teadmata ajaks edasi. Lihtsalt selle põnni aeg ei olnud veel õige. Loodan, et noortel läheb järgmine kord paremini. Väike venna aga ütles selle peale, et vanem õde peab ikka ennem asjaga hakkama saama ja näitama, kuida asi käib. Seda me veel vaatame, sest ma olen avastanud, et mul on lõpuks ometi väga meeldiv töökoht ja mõnusad töökaaslased. Mulle meeldib, mis seal toimub ja et ma olen oluline ettevõtte jaoks. Õige aja leidmine ei ole mitte teps kõige lihtsam:-) ja kahekesi olla on ka omad võlud.

Tööl käimist ja muid asjaajamisi lihtsustab nüüd mu uus sõber MEJ, mis viib mu tööle, koju ja sinna kuhu just hing ihaldab. Väljalaske aasta on 2004 ja mootor on 1,6-ne. Täitsa minu enda oma, mitte ettevõtte oma.

Ootan väga 22. novembrit, mil me sõidame Jaanuse ja 10 sõbraga Taisse puhkama ja naaseme alles 9. detsember. Plaan on külastada päälinna ja sealt suunduda Samuisse ja Pukhetisse. Viimases oleme kõige kauem ja üritame läbida ka sukeldumiskursused ja sukelduda kaunisse veealusesse maailma. Saab puhata, nautida sooja päikest ja lihtsalt olla.

Kommentaare ei ole: