teisipäev, august 22, 2006

Kuidas teie teete tööd?

Kui mulle antakse mingi tööülesanne või suudan selle ise omale tekitada, siis asun asjale kohe kallale ja ei lõpeta enne, kui ta on tehtud. Lepingute ja tähtsamate asjade puhul üritan järgmise päeva hommikul nad nö värske peaga üle vaadata ja siis edastan nad vajalikele inimestele. Nii teen ma vahel ületunde, kuid mõnel teisel päeval pole mul eriti midagi teha, sest ülemus arvab, et mul on niigi juba palju tööd. Njah, vist on see minu kehv töökorraldus, kuid ma ei oska panna asju lauasahtlisse ootama või lobiseda töökaaslastega teades, et keegi ootab, millal ma töö valmis saan. Mulle meeldib, kui on kõik tööd tehtud ja ma saan rahuliku südamega õhtul koju minna. Nii siis ongi, et paaril päeval nädalas mööduvad tööpäevad lennates ja ülejäänud päevadel venivad, sest ma olen kõik ära teinud.
Mõni ütleks, et ma olen loll, sest üritan hetkel mõelda välja omale mõnd tööülesannet või lisatööd, mis tõstaks mu töökoormust ja no loomulikult ka sissetulekut:-)
Tegelt aga on ju nii, et mida rohkem inimene teeb, seda rohkem ta tehtud saab ja aega jääb ikka üle.

Kommentaare ei ole: