esmaspäev, juuni 06, 2005

Uues kohas

Kes veel ei tea, siis alates tänasest (st 06.06.05) olen tööl AS Ühendatud Kapitalis, juristina. Hommikul tööle minnes oli selline esimesse klassi mineva lapse tunne - ärevus, hirm (äkki ei saa hakkama või on jälle nõme koht) ja uudishimu (mis inimesed seal ees juba on, mis töö mind ees ootab jne). Kodus läks sättimisega ikka päris korralikult aega, sest esimene välimine mulje tähendab palju ja kus sa siis tahad hommikul unine ja hoolitsematu uues kohas välja näha.
Kohale jõudsin õigel ajal. Töökoht asub City Plaza 11. korrusel, kus on ilus vaade üle linna. Kontoris toimus esmalt mitme tunnine ettevõtte tutvustamine ja pea ei suutnud kõike korraga kinni võtta. Hea, et töökaaslasi on 8 ja vähemalt nende nimed suutsin esimese poole tunniga meelde jätta. Kollektiiv tundub meeldiv olevat, kuid jällegi olen kollektiivis kõige noorem. Tööülesannetega otsustati mind see nädal mitte eriti koormata, vaid lastakse vaikselt harjuda mul uue kohaga ja neil minuga. Tööpäev möödus kiiresti, kuigi igat oma tehtud tööd kontrollisin 10 korda üle - ei taha esimesel päeval kohe mingi sitaga hakkama saada.
Homme algab jällegi tööpäev kell 10, kuid hoopiski koolitusega kuskil CMA-s. Nimelt tegid nemad kodulehe ja selle eest pean edaspidiselt hakkama hoolitsema mina. Väidetavalt pidi see lihtne olema ja 2 tunniga ära õpitav. Jeh - kas ka mina sellega hakkama saan või saab see koolitaja minuga veel korduvalt suhelda:-). Asi tundub põnev.
Samas olen ka veidi õnnetu, sest ei suuda leida omale inglise keele õpetajat, kes oleks nõus esialgu kolme kuu jooksul aitama inglise keele meelde tuletamises. Pole inglise keelt eriti aktiivselt pea kolm aastat kasutanud ja see on veidi rooste läinud. Kõik õpetajad pagevad puhkusele ja ei taha esialgu kuuldagi midagi eratundide andmisest. Samuti on enamus normaalsed keeltekoolid suvepuhkusel või kursused täis. Otsingud jätkuvad, sest ma ei jäta jonni - keegi peab ju kuskil olema. Lisaks võivad kõik mulle inglise keelseid huvitavaid raamatuid tuua lugemiseks, sest seegi peaks aitama inglise keelt meelde tuletada.
NB! Külla võite hiljem tulla, sest oma õige koha saan alles augustis kuna mööblitootja arvas selleks ajaks minu mööbli valmis saavat.
NB!! Ülemusega, kes paitab minu hobist huvitatud olevat, lõunal käies sain väikese lootuse, et saan töölt vabaks Parasummeri ajaks. Hoian pöialt:-)

Kommentaare ei ole: