teisipäev, oktoober 16, 2012

Palju õnne meile!

Täna on poistel sünnipäev, said teised 3.kuuseks. Need kolm kuud on möödunud kiirelt ja väga põnevalt. Poisid kasvavad mühinal. Eelmine nädal arsti juures fikseeriti järgnevad mõõdud - Karle 59 cm ja 4,71 kg ning Karli 61,5 cm ja 5,71 kg. Panin ritta pildid, et näeks kuidas ja palju nad kasvanud on.

13. august 2012

09. september

14. oktoober
Käib tõsine arutelu :-)

Pikkust viskavad mõlemad poisid korralikult ja nii olen pidanud mõned riided, mida enne vaatasin, et suured, kordagi selga panemata kokku pakkima. Õnneks ei ole me pidanud kõiki riideid poistele ise ostma, vaid meil on head sõbrad ja sugulased, kes on oma laste riided meile kinkinud. Nüüd siis olen mina valmis juba esimesi kotikesi kellelegi edasi andma (nr 50 ja 56) ja kui keegi teab kedagi, kes tunneks neist rõõmu, siis võtku meiega ühendust.

Poistest on kõvasti rõõmu, aga on ka päevi ja tunde, kus ma tunnen suurt kurbust, sest ma ei saa aru, miks laps nutab või miks ta nii palju nutab. Neil hetkedel soovin, et oskaksin tema mõtteid lugeda. Eriti hull on, kui mõlemad korraga nutavad ja siis tahaks olla 4 käega ja mõlemad lapsed korraga sülle võtta. Karle nutab suhteliselt harva, aga Karlil on ikka muresid tihti. Üldse armastab Karli rohkem süles olla kui põrandal või voodis lamada. Karlele aga meeldib võimalikult palju tissi otsas rippuda. Erit õhtuti ja ega ta siis ei söö, lihtsalt hoiab tissi suus ja karjub, kui selle ära julged võtta. Päeval üksi olles ei jõua ma mitte midagi muud teha, isegi lugeda ei ole jõudnud.

Öösel magavad poisid ilusti - Karle 4-7 tundi jutti ja Karli 3-4 tundi jutti, vahepeal söömata. Päeval mingit kindlat rütmi neil veel pole ja nii magavadki vahepeal 30 minutit ja siis 3-4 tundi. Ärkvelolekud muutuvad aina pikemaks ja ka basseinis ja vannis jaksvad juba kauem olla. Ujumas olen viimased korrad käinud nendega üksi ja tunnis lihtsalt treener Reet võtab ühe lapse enda ujutada. Ujumine meeldib mõlemale väga ja Karli tegi Reedaga viimati oma esimese sukeldumise. Läks hästi ja ei mingit kisa. Ujumise ajal mõlemad vehivad ilusti käte ja jalgadega nii selili kui kõhuli ujudes.


Minu mehed - abikaasa, vend Karliga, isa Karlega ja vennapoeg Rainis

Katsikulisi on meil vähe käinud ja nendega on üldse kummalised lood. Millegi pärast tahtsid kõik kohe esimesel kuul meile külla tulla ja nüüd, kui oleme valmis külalisi vastu võtma, ei ole enam keegi eriti tulemas. Küllas käisid vahepeal Jaanuse vend perega ja minu vend koos naise ja noorema poisiga ning minu isa. Ema ja venna üks laps ei saanud kahjuks seekord haiguse tõttu tulla, aga vast nad ka varsti tulevad.




2 kommentaari:

Jane ütles ...

ei noh äge!
Ma ikka tahaks küll külla tulla, aga nüüd on juba sügis ja kiire aeg. Lastel ju trennid-ringid nädala sees ja nädala lõpus teid endid ju pole :)
Ma juba isegi plaanisin poistele hankida ühesugused kostüümid aga kuna oli ainult 62 suurus siis loobusin :) Sest mine tea , millal alles külla jõuab :)
ÕUDNE! Aeg läheb niii kiirelt. Ja kui sul väga palju abilisi pole siis lugemisest saad uuesti unistada nii umbes nelja aasta pärast. Noh vähemalt mul oli nii. Ja kui õhtul see hetk tekkiski siis oled ise nii väsinud, et uinud raamatu taga :)

Anonüümne ütles ...

Palju õnne poistele ning emmele-issile! Kateriiniga sooviksime kindlasti lähiajal ka külla tulla. Seniks jõudu imearmsate kasvatamisel. :)
Kadri