pühapäev, september 12, 2010

Kaks poissi ja üks tüdruk


Mul on nüüd siis kaks poissi ja üks tüdruk - Henri Mattias, Jakob ja Grete-Liis. Kahjuks pole nad täitsa minu lapsed, vaid ma olen nende ristiema.
Poisid on nö mitteametlikult ehk siis pole toimunud kiriklikku ristimistseremooniat, vaid lihtsalt küsiti, et kas olen nõus olema ja lihtsalt olen. Grete-Liis on aga alates tänasest (12. september 2010. a) täiesti ametlikult mu ristitütar. Ristimine toimus Haapsalu Toomkiriku ristimiskabelis. Jaanus on Grete-Liisile mitteametlik ristiisa, sest Jaanus ei ole ristitud ja ei saa kiriku traditsioonidest tulenevalt olla ka kiriku mõistes ristivanem. Lisaks on Jaanus ka Jakobile ristivanem.

2 kommentaari:

Kata ütles ...

Kõlab nagu ühe noortesarja pealkiri, pitsabaar on veel puudu :)

Kristi ütles ...

ei-ei, sinna tuleb juurde ehk kunagi pagariäri :)