teisipäev, juuni 01, 2010

Ülevaade vahepeal toimunust


Jurist, kondiiter ja taluperenaine - need on viimase aja kolm märksõna.
8-17 olen endiselt põhikohaga AV-s, muutus on ainult nii palju, et ajutiselt olen paariks kuuks Jõe tänava kontorist kolinud Odra tänava kontorisse ning tegelen nüüd peamiselt ainult ehituse küsimustega.
Kolm korda nädalas õhtuti ja vahel hommikuti küpsetan Bioteekis leiba, focacciat, miniquiche, kaneelirulle ja plaadikooke.
Nädalavahetuse veedan maal Saijatalus talutöid tehes. See aasta sai rajatud sinna ema ja isa abiga peenrad, kus kasvavad kartul, peakapsas, lehtsalat, till, apteegitill, herned, sibulad ja maasikad. Sügisel ploome ja kreeke ei saa ning õunu ei pruugi ka nii palju tulla, sest külm talv tegi puudele liiga. Muru niitmine võtab meeletu aja ja niiduki säästmiseks olen otsustanud kaevata ülesse kõik paekivi tükid, mis muru seest välja paistavad. Jaanus koos sõbraga teevad kõvasti tööd maja kallal. Puhkuse ajal said majale ümber tuuletõkkeplaadid ja varsti läheb peale voodrilaud. Enne pean ma muidugi välja mõtlema, mis värvi voodrilaud värvida ja siis selle ka ära värvima. Plaan on saada maja sügiseks nii korda, et saaks talveperioodil ka mõnusalt maal aega veeta. Selle on tarvis on vaja veel uued puit aknad lasta teha ja reheahi korda saada selliselt, et ta ka sooja annaks.
Hüppama pole veel jõudnud, kuid lennuväljal olen juba päevakese veetnud manifestides.

3 kommentaari:

Heidi ütles ...

Kes teeb, see jõuab...
Asjalikud sõbrad :)

Pirts ütles ...

Oi, kurjam. Need asjad seal ahjus näevad nii isuäratavad välja :P

Kristi ütles ...

Ma ise fännan neid asju kõige rohkem - neid on lihtne teha, saab teha väga erinevate täidistega ja on hea kõhutäide.