teisipäev, aprill 28, 2009

Proovikad

Proovisin eile 3 uut leiba teha ja andsin erinevatele inimestele prooviks. Kommentaarid siis neilt ja enda poolt:
1) küüslaugu - 1 kg leivale läks miski 5 küünt küüslauku (eelmise hooaja oma). Testrühm ütles, et küüslauku võiks rohkem veidi olla, muidu väga maitsev. Arvati, et leiva nimi peaks olema Autumn Antigrip Bread.
2) basiiliku-mozzarella - 1 kg leivale natuke mozzarellat ja 1 väike pakk kuivatatud basiilikut. Mozzarela panek oli mõtetu, ei maitset ega välimust. Basiilikut võiks panna rohkem või lisada rosmariini. Proovida võiks selliselt, et mõlemad maitsetaimed oleksid värsked, mitte kuivatatud.
3) köömneleib - 1 kg leivale 1 väike pakk köömneid. Kellele köömned meeldivad, olid väga positiivselt meelestatud.
Teised testijad võivad julgelt oma kommentaarid kirjutada, testleibade maitseelamuse osas. Lubatud on ka negatiivne, sest muidu ma ei saagi teada, mis võiks teisiti olla.
Järgmine kord peaks ikka proovima ka päikesekuivatatud tomatitega, päris mustaleiba (st maltoosat rohkem), suitsuvorstileiba, sibulaleiba, meeleiba ning siis täiendama basiilikuleiba rosmariiniga.

4 kommentaari:

Tuuker ütles ...

Ma fännan rosinaleiba, aga oleks nõus proovima ka meeleiba ja musta leiba :)

Jane ütles ...

No ja lastele pead ikka tegema ju marmelaadiga ja kuivatatud puuviljadega :)
Aga mismoodi sa küüslaugu panid? Läbi pressi või tükid?

Anonüümne ütles ...

köömnetega oli väga hea, küüslaugukas ka, kolmandal tugevat maitseerinevust tõesti polnud:).
Kas ma mäletan õigesti, et kunagi oli ka lihaga variant? :)

Siim

Kristi ütles ...

Kuna mul küüslaugu pressi pole, siis hakkisin pisi-pisikesteks tükkideks küüslaugu.
Basiiliku omas oli jah vähe tunda basiilikut. Panen järgmine kord rohkem.
Lihaleiba olin jah ka teinud, kuid ma pole rohkem leidnud head suitsuliha mis head tugevat maitset annab.