reede, veebruar 20, 2009

Leivahuvilised

Meie kodu ahju läheb pea iga nädal 3 erineva suurusega leiba korraga - 1 pisem meile endile, 1 suurem siilidele ja ühe keskmise olen alati mõnele tuttavale kinkinud. Tegin väiksed arvutused ja tulemuseks on see, et kui töötunnid ja inventarikulu välja jätta, tuleb leiva hind pea sama, mis poes. Samas on see leib kindlasti tervislikum ja maitsvam.
Huvitav, kui ma oleks valmis küpsetama leiba müümiseks tellimuste alusel, siis palju oleks tutvusringkonnas huvilisi iganädalaselt.

7 kommentaari:

Pirts ütles ...

Seni, kui ma Eestis olen, siis mina kindlasti :) Ma huvituks muidugi mingist väiksemast eksemplarist, sest suurt ma ei jaksa ära süüa.

Tuuker ütles ...

Kas tootenäidist saab?:)

Rukkileib ütles ...

Saadan pirtsuga sulle tootenäidise täna :-)

Jane ütles ...

Mina ikka sooviks seda koolitust enda juures :)

Kertu ütles ...

on küll huvi. Tahkos olles suutsin mina küll ennast sõltlaseks süüa.

Tuuker ütles ...

Mind võib kah kirja panna!

Kristi ütles ...

Jane saab märtsis soovitud koolituse, sest see on juba väga kummaline, miks sul ei kerki. Pirts, Tuuker ja Kertu saavad leiva. Tähtaega hetkel ei anna, kuid annan teada, kui leib valmis ja järgi võite tulla.