teisipäev, jaanuar 27, 2009

Tõbine

Ümberringi on paljud tõbised, isegi reisil olid mitmed haiged. Seni olen vapralt vastu pidanud, kuid täna öösel tundsin kuidas tõbi ronis kallale. Kurk muutus öösel vastikult kraapivaks ja kraapiv tunne ei kadunud ka hommikul. Õnneks palavikku veel polnud. Nagu kiuste oli kodus kõik vajalik haiguse peletamiseks otsas. Nii tuligi suunduda apteeki, kust ostsin c-vitamiini ja Citrosepti, sest ma ei poolda neid igasuguseid gripiteesid. Õhtul peab kodus veel küüslauku miski asjaga sisse sööma.
Alternatiivmeditsiin on seisukohal, et inimene haigestub (st immuunsüsteem nõrgeneb), kui inimene on millestki väsinud (nt tööl probleemid, mured). See pidavat kehal kaitse reaktsioon olema. Peab siis järgi mõtlema, millest ma väsinud olen või mis mul lahendamata on.

7 kommentaari:

Kadri ütles ...

mina söön küüslauku võileiva peal. loodan, et said jaole ja päris haigeks ei jäägi.

Pirts ütles ...

Mina ka võileiva peal küüslauku tarbin. Ja ära unusta ka ingveriteed :)

Maris ütles ...

mina marineerin endale küüslauku tshillipipraga ja siis haigust ennetades söön seda võileiva peal. Ja muidugi - ingveritee, ingveritee, ingveritee! Kanges variatsioonis!

Jane ütles ...

kulge seda ingveriteed ei ole ju üldse võimalik juua :)
ÕUNDE!

Maris ütles ...

:D Ma hakkasin sel suvel veel ingveriviile (lõigata üliõhukeseks) sööma ka soolalõhe võileiva saia peal. Väga delikatess maitse seal koos lõhega :)
Janele kvalifitseerub see ilmselt kategooriasse - Hull ja Veel hullem :)

Kristi ütles ...

Ingveri-sidruni-mee teed jõin/joon rohkelt. Õnneks palavikku ja muud häda pole, kuid häälega on küll kehvad lood. Hommikul pilt oli, häält polnud :-)

Jane ütles ...

Oll , see on kohutav! Suu ju kipitab pärast :)
Ja kõige hullem on veel see marineeritud ingver või kurat teab, mismoodi tehtud on, mida sushi vahepeale haugatakse. See on ju suisa nagu kingaviks :)
Aga noh, tegelt pole ma sushisööja kah:). See on teibitud riis , nagu mul isa ütles :)