teisipäev, jaanuar 06, 2009

Raamatud

Olen jätnud lugemise suht tahaplaanile eelmisel aastal. Peale MKP juures käiku tekkis tõsine huvi lugeda tema raamatut. Raamatupoodi sisenedes aga ei suuda ma kunagi sealt tulla välja ainult ühe raamatuga, sest nii palju on huvitavaid raamatuid mida ma lugenud pole. Nii sai ka seekord ostetud kolm ja kui need läbi loetud, lähen kohe järgmistele järgi.
Võiks ju ka raamatukogust laenutada, kuid mulle ei meeldi laenutamine. Mulle on see alati vastumeelne olnud ja vist seepärast, et raamatud tuleb mingiks tähtajaks tagasi viia ja see on minu jaoks surve. Mõne raamatu saab kiiresti loetud ja mõnega läheb kauem, sest ta vajab nö seedimist ja oma aega-kohta lugemiseks.

3 kommentaari:

Jane ütles ...

heheee
sama siin
ma olen omale kuhjanud meeletult raamatuid , mida kõike tahaks lugeda. Alustades kooli kohustusliku kirjandusega ja lõpetades psühholoogiaalaste raamatutega. Ja no ei ole aega noh... Õhtul kui on "kvaliteetaeg" siis juba vajub silm kinni :). Aga laenutamine ... minu jaoks samasugune surve.

Liis ütles ...

aga keegi ei kirjuta, mis raamatud sa ostsid :(

Rukkileib ütles ...

Mai Loog, Minu Tai; Maria Kupinskaja, Minu Alaska; Marje Aksli, Minu Moldova ja siis veel ühe Pille Hanni Ma armastasin kiskjat. Alustasin viimasest