reede, september 07, 2007

Väike Oss

Vend ja vennanaine käisid eile Ida-Tallinna Keskhaiglas 3D ultrahelis ja peale seda tulid ka mulle lapse pilte näitama. Täitsa poiss mis poiss on ja kuna tal veel nime pole, siis ma hüüan seni teda väikeseks Ossiks. Väikesel Ossil olid kõik kümme sõrme ja kümme varvast olemas ja no see meeste värk ka, kuigi nii tillu. Pisipõnnil on veel u 14 nädalat aega mõnnada oma pesas ja teised kõik valmistuvad seni tema tulekuks. Vend teeb öötundideni remonti äsja ostetud majas ja plaan on neil enne lapse sündi sisse kolida. Ema ja vennanaine ostavad lapsele asju ja arutavad, mis veel vaja. Minagi vaikselt olen mõned sipukad ostnud, sest no ei saa niisama minna tite asjadest mööda kui on teada, et üks väikemees vajab neid varsti. Ikkagi ma saan ju tädiks ja oi kui uhke ma selle üle olen. Ja noored ise olid ka uhked, kui nad mulle Ossi pilte näitasid. Ema Rita arvas, et Väike Oss on venna nägu, kui minu arust on nad kõik ultrahelipiltidel ühesugused ja üldse on iga laps oma nägu ja tegu.

Kommentaare ei ole: