reede, juuni 30, 2006

Lohesurf vol2

Pole lennukeid ja pole hüppamist ja An 2 ei kutsu eriti, sest suudab südame korralikult läikima ajada. Egas muud, kui tuleb leida uusi huvitavaid hobisid. Valituks osutus lohesurf, sest õpetaja koos varustusega omast käest võtta:-)
Esimene arglik lohe lennutamise õppetund sai tehtud juba talvel Hiiumaal, kuid eile käisime Stromka rannas. Loheks oli 16,5m2 Cabrinah High aspect (Jaanuse esimene lohe). Talvel tahtis see sama lohe mind ära lennutada ja tekitas hirmu, kuid nüüd olin mina peremees ja sain õhina sisse. Õpetaja Jaanus hoidis algul seljatagant trapetsist kinni, et mul lihtsam ja kindlam oleks, sest jalad ei tahtnud kuidagi stabiilselt maapeal olla. Alguses oli ikka päris hirmutav, kui lohe mind õhku tõstis või kuhugi poole sikutas. Pärast muutus asi põnevamaks, sest õppisin tundma lohe käitumist. Juhtimine käib poomiga ja suurt keerulist pole seal midagi. Lihtsalt tuleb rahulikult paremale või vasakule poomi alla kallutada ja kui soovid, et lohel tugevam jõud oleks, siis tõmbad poomi täitsa alla. No ja siis on veel nüansse, kuid neid kõiki ma eile veel järgi proovida ei jõudnud (tuul vaibus ära). Õppetunni hindeks pandi 5+.
Treener pole mulle veel öelnud, mis järgmine kord õpetab, kuid arvan, et pean veel maapeal lohe lennutamist harjutama enne kui saan vette veelauale lohega sõitma.

Kommentaare ei ole: