teisipäev, juuni 20, 2006

Kuidas on läinud

Kreetal (täpsemalt Georgioupolis) oli mõnus - päike, tuul ja vesi olid mu sõbrad kolmekesi. Seitsmest päevast üks oli tuuline ja vihmane, ülejäänud päevadel sooja 27-30 kraadi. Kusjuures sel on nii, et hommikul võib tuulevaikne olla ja õhtul on liivatormid Esimesel päeval suutsin ennast tagant poolt korralikult ära põletada ja tulemus oli see, et õhtul ja järgmisel päeval oli päris raske istuda või selili olla. Minu sellistele reisidele sobib reisikaaslaseks inimene, kes suudab samuti lihtsalt rannas lesida või leiab ise tegevust rannas või ranna lähedal. Ekskursioonidele ma ei kipu, arvan, et sinna võib minna koos lastega või vanemas eas. Teistele hoiatuseks - kui reisi peakorraldaja on Estour, siis võib juhtuda, et kõik reisil toimuv suhtlus on venekeelne ja üldse on nad kehvad korraldajad.

Eelmisest esmaspäevast alates olen siis uues kohas tööl juristina. Ettevõte tegeleb peamiselt külmutatud ja jahutatud liha ja lihasaaduste impordi ja hulgimüügiga. Ettevõtte kontoritöötajad tunduvad esmapilgul täitsa normaalsed. Eks mul ole vaja nendega harjuda ja neil minuga ning siis saab alles öelda, kuidas tegelik olukord on. Ülemused tegelevad autorallispordiga ja tunduvad sihuksed rahulikumad mehed olevat. Tänase päeva seisuga on peetud mõlema ülemuse sünnipäevad ja täna veel ühe töötaja sünnipäev, olen vormistanud mõned töölepingu lõpetamise teated/kokkulepped, kutsunud võlglasi korrale ja viinud ennast kurssi ettevõtte varasema juriidikaga. Suurem kiire sai eelmine nädal ära tehtud ja see nädal on lastud rahulikult sisse elada. Kuna inimesed ja nende töövõtted on erinevad, siis tuleb arvatavasti varsti mõned asjad oma käe järgi ümber sättida (nt dokumendi haldus). Ma ei taha vastutada lepingute korrasoleku eest, kui mul ei ole ülevaadet nende üle. Hetkel olen rahul oma otsusega, uue tööandja ja tööga. Ma saan tegeleda sellega, mida olen õppinud ja mis mind huvitab.

Saija talus on tehtud palju eeltööd, et saaks inimese moodi jaanipäeva seal pidada. Suur au ja kiitus selle eest läheb barbiele, kes on suurema osa tööst ära teinud. Abimeesteks on talle olnud sõber Kalle, isa Harri ja sõber Meelis. Mina, nagu naised varem, olen hoolitsenud tule, koristamise ja söögitegemise eest. Kusjuures söök valmib alati lõkkes ja põhiroaks on tuhakartul või ja soolaga. Vorstid või liha on kõrvalpala:P. Esimese talus ööbimise tegime eelmine reede vastu laupäeva ja te ei kujuta ette, kui mõnus on hommikul unisena pool alasti oma hoovis ringi jalutada, kuulata looduse häält, hingata värsket õhku, tunda päikese soojust ja niisket muru. See on nii mõnus, et tahaks kohe iga hommik sellist tunnet.

Kommentaare ei ole: