teisipäev, märts 06, 2012

Nii on jah

Kindlasti on nii mõnelgi bloggilugejal tekkinud kahtlus, et meie perre on oodata varsti pisiperet. Küsida on julgenud aga vähesed, sest eks see on selline tundlik ja isiklik teema. Ütlen siis kõvasti ja selgelt välja, et paisun jah ja käimas on juba 18. nädal. Kõik püksid-seelikud-kleidid olen ära pakkinud, sest ükski ei lähe enam selga-jalga. Punnu on päris korralik ees ja laste liigutusi tunnen juba 24.02 õhtust. Nende sugu veel ei tea ja ei kiirustagi teada saama. Oleme õnnelikud nende üle olenemata nende soost, sest nad on väga kaua oodatud lapsed.
Tähtaeg on augusti keskel ja eks näis, kas peame seni vastu või otsustavad varem tulla. Senini on enesetunne väga hea ja erilisi raseda isusid/tujusid pole. Olen alates novembri lõpust elanud päeva korraga, jätkan sedasi ja olen iga õhtu tänulik, et päev möödus edukalt.

4 kommentaari:

Ruth ütles ...

Mina ja Tanel soovime teile südamest palju õnne! Sugu polegi üldse oluline. Mäletan kui arst meilt küsis, kas soovime teada ja meil oli täiesti ükskõik! Aga lasime siiski öelda, seega saime teada juba 13 ras.nädalal, et perre on tulemas poiss ja minu suureks rõõmuks siiski tüdruk ka :)
Ma ei tea kelle juures sa oma UHD teed, aga ma soovitan väga dr. Marek Šoisi. Tänu temale on meil see kauaoodatud tütreke üldse olemas. Ta on muidugi kallis, aga sellistel hetketel pole rahal mingit väärtust.
Igatahes head paisumist (mina olin küll lõpuks ülisuur!), tugevat tervist (nii sulle kui lastele) ja vastupidamist vähemalt juuli keskpaigani (kaksikud sünnivad varem!). Ja kui suvepluuse vajad, siis mul on kaks üle :) Samuti olete alati oodatud meile külla, et näha mis teid edaspidi ees ootab!

Kristi ütles ...

Tänan Ruth ja Tanel! Kui Hiiumaale tuleme ja terve olen, siis vb astumegi läbi, sest teid pole väga ammu näinud.

Parasiil ütles ...

super uudis

Maris ütles ...

Tubli tüdruk! ja ikka head kasvamist :)