reede, veebruar 04, 2011

Ninast sabani

Meie pere jahimees Jaanus sai eelmine nädal metsas pihta kolmele põrsale ja ühele hirvele. Vaaritasin siis mina põrsa maksast maksakastme, hirve maksast maksapasteedi ja hirve keele keetsin, et oleks hea võileivapealne. Härra jahimees sõi aga ainult maksakastet, sest pasteet ja keel ei sobinud talle. Mulle aga maitsesid kõik valmistatu.

DD toidulaud on nüüd ka mõneks ajaks hõrgutistega kaetud - kopsud, neerud, kõrid jmt sisikond, mis huntlastele meelepärane on. Ma panen talle kaussi 2-3 erinevast organist tüki üheks söögikorraks. Esimestel päevadel sõi kohe kõik, mis ette andsid, kiiresti ja valimata ära. Neljandal päeval hakkas preili juba valima - algul sõi kõri, kuid tõstis kopsu ja neeru kausist välja ning jalutas minema. Kui olime organi tükid kaussi tagasi tõstnud, läks preili uuesti sööma ja tõstis jälle kõik välja ning sõi ära neeru. Kopsutükk jäi tast põrandale õhtul magama minnes. Õhtul hilja ei andnud preilile kopsutükk rahu ja ta läks sõi ka selle ära. Preili DD tundub olevat väga rahul sellega, et Jaanus on jahimees ja toob talle ka oma saagist midagi.

3 kommentaari:

Kristjan Kuru ütles ...

Teil on koeral üsna pikk söögiaeg. Meil saab koer süüa 6x nädalas ja kui poole tunniga kauss tühi pole, siis korjatakse eest ära.

Kristi ütles ...

Ma tean, et koeral ei tohi toit kausiga ette jääda, kui ta seda 30 min jooksul pärast ette panemist ära ei söö. Aga, mul ei ole südant võtta talt toidukaussi eest, sest ma pooldan ikkagi seda, et süüakse siis kui kõht tühi on.

Jane ütles ...

A miks 6 x nädalas?
Miks te ühel päeval siis koera näljutate?