kolmapäev, detsember 01, 2010

Päkapikud

Kata ja Jaksi vanemad on tööl - üks Soomes ja teine põrutas nüüd paariks päevaks Leetu - ja nii ongi meie kodu jälle laste kilkamist täis. Koos lastega tulid ka päkapikud, kelle tarvis pannakse ööseks sussid aknalauale ja hommikul tõustakse vupsti üles, et kontrollida, kas päkapikk on ikka teinud korralikult tööd. Mäletan, et meie panime vennaga ikka kumbki ühe sussi aknalauale, kuid Kata ja Jaks arvasid, et ikka mõlemad sussid tuleb panna. Lisaks tuleb korduvalt õhtu jooksul käia kontrollimas ega päkapikk pole juba käinud ja kas sussid on ikka alles.
Lahe on ikka olla laps.

4 kommentaari:

Heidi ütles ...

Pane oma suss ka ikka aknale, ära ole kindel et sinna midagi ei teki;)

Kata ütles ...

Kui mina laps olin, siis hakkas mul vanaisast kahju, et temal päkapikk ei käi ja panin tema suure sussi ka enda oma kõrvale. Kuna see hommikul aga tühi oli, siis võtsin ise külmkapist ühe muna (muud pold ilmselt käepärast ja pealegi sussid olid köögi aknalaual, kohe külmiku kõrval), kirjutasin igaks juhuks pastakaga peale "toores" ja panin talle sussi sisse - küll vanaisa rõõmustas :)

Jane ütles ...

Kata ema käis küll Poolas aga vahet pole :) Üks kant kõik :)
Aga kui meie õega väiksed olime siis ema unustas ära, et päkapikud hakkavad käima ja kui avastas sussid aknalaua peal siis virutas sussid laia kaarega aknalt minema, et kas mujale tõesti ei ole susse panna kui aknale? Meie siis õega tihkusime nutta, et aga pääääkapiiiikud ju käivad :)

Kristi ütles ...

Oli ka Poola, jessus küll mind, ma olin sügaval veendumusel, et see oli Leedu :-)