reede, august 15, 2008

Kõik on hästi

Täna võin julgelt öelda, et olen rahul oma töökoha ja töökaaslastega. Nad on ühed vahvamad töökaaslased, kes mul kunagi on olnud. Töö on ka lõpuks see, mida mulle tõesti meeldib väga teha. Lisaks tööle olen veel teisigi põnevaid väljakutseid vastu võtnud ja tundub, et neid on tulemas veel.
Elus ikka käivad asjad ülesse ja alla mäge ning tundub, et mul hakkavad vast asjad vaikselt ülesse minema peale suurt langust. Tormata ja muretseda pole vaja, kõik mis peab tulema tuleb kunagi ikka.

3 kommentaari:

Parasiil ütles ...

jeez, teed õigeid asju, tuleb kõik iseenesest!

Indrek ütles ...

just täpselt (toetan parasiili mõtet). ja nagu ikka: step by step, et igas päevas oleks vähemalt üks õnnestumine - see annab positiivse laksu.

Rukkileib ütles ...

iga õnnestumine julgustab tegema järgmisi tegemisi ja paneb ebaõnnestumistele vaatama kui õppetundidele