kolmapäev, mai 07, 2008

Mõtteid, mis kõlguvad peas

Kas tõesti on mõnel vesi paksem kui veri ja mis nii edasi neist saab?
Kas mu sisetunne inimeste osas on ka seekord õige?
Kas ma peaks muretsema, kui mu peale ollakse vihane oma nõmeduste pärast?
Kui tahad vihma, siis kasta rõdulilli või pane pesu kuivama.
Millal ma kõigest sellest uuest uues kohas sotti saan ja kas ma suudan oma tööd nende vääriliselt teha?
Naisteõhtuid peaks olema vähemalt kord kuus ja kindlasti ka suvel.
Maal on nii palju teha, et ei teagi kust jälle alustada.
Kui koeraga kuulekustrenni ei tee, siis muutub ta isepäiseks.
DD on üks korralik sõnn - tal võivad kõik asjad selged olla, kuid kui tal tuju ei ole, siis ta ei kuula su käsklust.
Kuhu ja miks kadus hüppeisu?
Kas loobuda või jätkata võitlust?
Palju mõelda selliseid asju pole kasulik, sest kõik läheb ikka oma rada.
Usalda rohkem oma sisetunnet.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tsiteerides laulusõnu: "Kui liiga maised on mõtlikud mõtted, siis hingest jääb ilma su ihu".

Mõtted aitavad endas ja oma eesmärkides selgusele jõuda ja kahtlemiste-periood läheb mööda. On alati läinud.
Jätka võitlust, kui tunned, et eesmärgid on õiged.