teisipäev, märts 18, 2008

Täna 25 aastat tagasi

.. seisid kaks noort inimest Pärnus põkslevate südametega linnaametniku ees ja ütlesid selge ja kõlava häälega "Jah", andsid allkirjad, vahetasid sõrmused ja said kätte abielutunnistuse. Nad ise mäletavad vast väga hästi seda päeva. Ma olin küll 1 aasta ja 4 kuune, kuid ma ei tea sellest päevast midagi. Ma isegi ei tea, kus ja kellega ma olin. Kindlasti küsin kõik need asjad üle, kui märtsi lõpus Pärnusse neile külla läheme.


Igatahes-igatahes: Kallid ema ja isa, kaunist hõbepulmaaastapäeva teile!!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eeeeeeee.....julgen oletada, et sellises vanuses lapsed ei mäletagi hiljem midagi :)

Ruth

Kristi ütles ...

Tuli välja, et ma ei näinudki eriti palju, sest ma olla tahtnud oma kõva häält kõigile demonstreerida:-)