esmaspäev, mai 14, 2007

Viirused

Eelmise nädala kokkuvõte - kõhugripist sain lahti, kuid vastu sain töökaaslastelt kurguviiruse (häält praktiliselt pole) ja Tuukrilt nohu.
Kõhugripp on neist kolmest kõige rõvedam. Kõhus on meeletud valud, wc-d külastad päeva jooksul nii 10-20 korda ja see peab olema lähedal ja vaba. Kõht ei kannata oodata hetkegi, kui ta on andnud märku kergendamise vajadusest. Hullematel päevadel külastab ka kõrge palavik. Kerge iiveldus on veel lisaks kõigele.
Mis siis järgmine viirus on, mis ringleb ja mida ma veel pole külge saanud?

4 kommentaari:

Pirts ütles ...

Teretulemastklubisse! Mul oli nohu, millele lisandus ka hääletu olek - kuigi siinkohal ma kahtlustan pigem enese külmetamist, kui kelleltki viiruse saamist.
Kõhugripi viimased nähud on mul siiani. Pain in the ass - sõna otseses mõttes :(

Kadri ütles ...

need vist ikka tõesti viirused, meil oli kõigepealt Riine, siis mina ja nüüd Tiit. Kurk valus, nohu ja hääl ära.

Anonüümne ütles ...

no meie olime Kataga laupäevast saadik suisa haiglas :(
Esialgu tahtsid reedeni sees hoida aga nüüd õnneks lasid juba kolmapäeval koju :)
Aga see viirus on mingi väga jube, mis hoidis palavikku 38-40 peal kogu aeg nüüd on suisa 10 päeva antibiootikume :(
Nii väikesel veel:(
Jane

Parasiil ütles ...

ega siin pole midagi imestada, maailmalõpp is around the corner