kolmapäev, aprill 26, 2006

Lapsed ja kingitused


Minu "väike õde" saab 6. mail kaheksaseks. Täitsa lõpp, alles oli mähkmetes ja kärus, nüüd juba väike preili. Hoidnud ja hellitanud olen ma teda alates tema 2. elukuust nii tihti kui võimalik (viimased aastad küll paraku vast kord kuus on olnud aega kohtuda, suhtleme iga nädal). Lapse elus toimunud olulisi sündmusi (sünnipäevad, jõulud, lasteaia lõpupidu, koolitee algus jmt) pole ma vahele jätnud kordagi ja alati üritanud teha huvitavaid kingitusi. Nii tore on vaadata õnneliku lapse nägu, kui ta paki avab ja kui ta seda asja hiljem ka korduvalt kasutab. Siiani on mul selliste kingituste tegeminekorda läinud, kuid iga aastaga läheb kingituste valimisega raskemaks.
Nüüd siis olengi jälle küsimuse ees, mida 8-seks saavale neiule kinkida. Ta ju täitsa väike preili juba, enam ei kõlba põnevad mänguasjad. Samas ma tean, et ta ootab "suurelt õelt" midagi uut, huvitavat ja meeldejäävat.

Kommentaare ei ole: